fredag 16 mars 2012

Tips till er som vill tjäna pengar


Tycker du om att göra din röst hörd? Vill du delge andra dina åsikter? Vill du dessutom tjäna pengar på dina åsikter? Då är detta något för dig.

Har ni hört talas om Ciao? Det är en sida på nätet där man kan jämföra produkter och få omdöme om produkten av medlemmar som redan har testat den. När man kommer till affären och ser en produkt som man tror sig vilja ha så köper man den ibland för att man tror att den är bra. Här på Ciao kan man läsa recensioner om denna produkt innan man köper den för att kunna få en uppfattningen om produkten innan man slänger ut en halv förmögenhet.


Man tjänar pengar på de recensioner man skriver om här på ciao. Hur mycket man får beror lite på i vilken kategori man skriver i och hur många betyg man får. Det är andra medlemmar som betygsätter den skrivna recensionen. Man får betalt för betygen och det uppdateras varje dag. En gång i månaden så får man betalt från bonusfonden och det är i den som de stora pengarna samlas i. Så en gång i månaden får man betalt ur den och den summan kan variera beroende hur kreativ du har varit under månaden.

Vissa recensioner är värda upp till 70 kr och det är veckans produkt. Under en vecka ska man skriva om man vill om en speciell utvald produkt. Fyra vinnare får 70 kr var för den recensionen. Det finns även ciao debatt som man kan delta i om man vill. Det är utvalda rubriker i Ciao Café som man ska skriva om och där har två chansen att vinna 70 kr. Utöver det så finns det något som heter diamantfonden. Där har man chans att få en recension nominerad till att få en diamant för. Den diamanten visar att den recensionen var en av de 10 bästa bland 380 recensioner och då belönas den recensionen med 200 kr.

Mina kan ni se här nedan. Alla dom fick jag 200 kr styck för.

Det är enkelt att tjäna extra pengar på denna sajt. Vill du vara med och testa så tryck på bannern här nedan så kommer du rätt. Det är gratis att bli medlem och du skriver om de produkter du vill skriva om. Det är inget som kostar så allt man tjänar är ren förtjänst.Det är värt att prova.

'


Intressant?



2 kommentarer:

  1. Du ska vara jätteduktig skribent om du ska tjäna några pengar på denna sida

    Jag har varit medlem där och tjänade bara kaffepengar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att man får rätt så bra med tanke på den tid det tar för att skriva en recension. Jag vet inte om jag är så duktig på att skriva men jag får ihop lite semesterpengar iaf.

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...