tisdag 6 mars 2012

Var tog mina kommentarer vägen?

I mitt inlägg i går så fick jag några kommentarer av en annan bloggare. Nu syns dom inte. Jo en men vart tog alla de andra vägen? Kan ni se några fler (klicka här och kika).

Jag har haft ordkontroll tidigare i min blogg och det har jag haft på grund av att jag har fått en massa spam och det är fruktansvärt tråkigt. Visserligen så granskar jag kommentarerna men det är mycket tråkigt när man ser att mestadels av kommentarerna som man fått är spam.

Jag får i min mail när någon har kommenterat ett inlägg och man läser med glädje och så är det bara skit som hamnat i kommentarsfältet. Hade det bara varit någon enstaka gång så hade jag inte tyckt detsamma kanske men när kommentarerna mestadels består av spam då är det som sagt tråkigt.

Jag tog ordkontroll igen och insåg nu efter att ha läst ett blogginlägg om att några har svårt att läsa koderna som man ska skriva. Det har jag själv med ibland och ibland har jag struntat i att skriva en kommentar tack vare ordkontrollen för har man skrivit fel 5 ggr i rad så tröttnar man. Nu testar jag utan så får vi se hur länge jag står ut med att få spam i kommentarsfältet.

Idag har jag två barn hemma, Benjamin och Stéphanie. Båda har ont i magen och huvudet. Något skit som går nu förmodligen. Hur dagen ser ut här hemma vet jag inte än. Eller kommer se ut rättare sagt. Jag gör det som faller mig in idag har jag bestämt. Jag funderar på att mysa med de hemmavarande barnen hela dagen. Man får passa på när tillfälle ges.

Intressant?

7 kommentarer:

  1. Jag ser alla 11 kommentarer.
    Det tycker jag du gör rätt i som tar en mysdag med barnen.
    Önskar er en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vill inte att du ska känna dig tvingad att ta bort ordkontrollen. Men min åsikt är att tecknen ofta är svåra att läsa+att det är tidskrävande att skriva in koden.

    Jag är också hemma idag. Trodde jag skulle på intervju idag, men det är imorgon.
    Så jag ska försöka göra något radikalt.

    Beundrar dig som har så många barn, mycket jobb

    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen fara. Jag känner mig inte tvingad. Jag är däremot öppen för förslag och råd ;-)
      Tack så mycket. Jag gör så gott jag kan. Då får jag önska dig lycka till i morgon då du ska på intrervju :-D

      Radera
  3. Märkligt eller hur. För i morse skrev jag en kommentar till denna bloggpost

    SvaraRadera
  4. Jag ser då totalt 11 st kommentarer ;))

    Kramiz♥ och ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Blogger har levt sitt eget liv :-D

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...