onsdag 11 april 2012

Beg och dalbana

Det har haglat i Kina och det gjorde att 3 kineser dog. Först tänkte jag att det kan inte vara möjligt att någon dör av det men sedan läste jag att hagelkulorna var ca 3,5 cm i diameter och de kan ta hårt om de hamnar på fel ställe på kroppen. Så hemskt att falla offer för detta.

Min dotter är i Växjö men är på väg hem därifrån nu. Hon och några kompisar åkte dit med en kompis förälder för Eric Saade uppträdde där. Jag fick ett sms av dottern där hon skriver att Eric Saade rörde hennes hand. Jag svarade henne: Oj då. Du får tvätta dig när du kommer hem. Men det skulle hon inte göra ;-)

De övriga barnen är lagda och jag och Fredrik sitter här och väntar hem dottern. Det är Big Brother och sedan sängen. Det har varit en lång dag. I morgon är en ny dag och det är nya tag som gäller. Livet är verkligen en berg och dalbana. Just nu åker jag med i bara farten.

God natt och sov gott älskade vänner.

Intressant?

1 kommentar:

  1. Men fy vad vad fruktansvärt med haglet och så stora. Huuu...!!!!
    Vilken lycka för dottern, härlig upplevelse att ha med sig!
    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...