måndag 16 april 2012

Deppig pojke

Nu är tävlingen om det valfria temat hos barnkalaset.se avslutad och jag säger ett stort 
GRATTIS till Chanette

Jag har mailat dig.

******************************************************************

Missa inte min andra tävling där du kan vinna en valfri ängel. Den går ut om två dagar. Tävlingen hittar du här

Idag så fick jag väcka Pontus. Det är nog första gången, i alla fall på evigheter. Han var trött. Jag berättade på dagis om Skruttan, våran katt. Man vet ju inte om han säger någonting. När jag hämtade pojkarna idag så sa Pontus dagisfröken att han hade varit nedstämd hela dagen men han hade inte sagt något. 

Jag hade svårt att få med honom hem för han ville inte. Det var första gången som han har sagt det. Han grät hela vägen hem och jag tyckte så synd om honom. Han som alltid vill vara ute annars ville definitivt inte vara ute när vi kom hem. Han gick in och satte sig i fåtöljen med jacka och skor på sig. Det här med Skruttan tog hårt. Stackars kille. Han somnade gott i kväll hos mig. 

Nu ser vi på Big Brother och sedan blir det sängen. Kram och natti natti. 

Intressant?

5 kommentarer:

  1. Grattis till Chanette! :-)

    Stackars liten! :-( Det är fruktansvärt att förlora ett älskat husdjur och framförallt på det sättet! Min hund blev påkörd och dödad av en smitare när jag var 12 år och jag var otröstlig hur länge som helst efter det. Och det är ju inte mycket man som förälder kan göra när ens barn sörjer, annat än att finnas till och hålla om!

    Kram

    SvaraRadera
  2. wowwwwwwwwwwhooo
    sonen blev super glad.han ska ha sitt första barnkalas med sina kompisar på dagis så han e rent till sig över sitt kommande ANGRY BIRD kalas....100 tack för vinsten

    SvaraRadera
  3. Kram.. Alltid sorgligt när ens husdjur försvinner bort. :(
    Kikar in från gruppen på Fb. Hoppas ni får en bra dag. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Skickar över en hälsning från mig, sorgligt med katten... Va de Pontus du hade med dig idag på Netto? Ja, nu bör jag ju skriva när vi iaf har pratat med varann som hastigast! Ha en fin kväll, nu vankas de middag här efter all storhandling! :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :-) Roligt att se dig här. Jag hade Hampus, Pontus och Stéphanie med mig till Netto men Stéphanie och Pontus satt kvar där ute. De ville inte följa med in. Det var Hampus som jag hade med mig :-) De är rätt så lika och många tror att dom är tvillingar fast det nästan är två år mellan dom.

      Vi har precis avnjutit vår middag som blev spagetti med köttfärssås. Barnen önskade det och ibland är det rätt så gott. Att det blev god mat hos er betvivlar jag inte ett dugg :-)

      Ha en fin kväll. Kram kram

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...