tisdag 3 april 2012

Fjärde natten

Denna natten fick jag sova några timmar mer men jag har konstiga drömma den tiden jag drömmer. Jag begraver min pappa varje natt fast det ser olika ut hela tiden. Vissa människor som ställde till det då pappa skulle få sin sista vila här i Borgholm finns med i drömmarna. Vad vill drömmarna säga mig?

Jag sitter här med mitt kaffe och ska ta mig en ny kopp för sedan blir det att fixa och dina i hemmet. Vädret är fint idag fast det är kallt men någon långpromenad blir det nog inte idag i alla fall.

Ni får ha en fin dag.

Intressant?

4 kommentarer:

  1. Jobbigt med sådana drömmar. Obehagligt att behöva uppleva begravningen och allt det besvärliga runt den om och om igen. Kan det vara att du inte har bearbetat färdigt allt det som var runt ikring vid din pappas bortgång.

    Hoppas i vilket fall att det går över snart och att du får sova som en prinsessa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Huu vilka obehagliga drömar du har. Hoppas dom snart ska försvinna så du får sköna nätter o kan sova i lugn och ro.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte slaviskt på drömmarnas innehåll.
    Men jag vet att de flesta drömmar betyder något.
    att drömma om begravning kan betyda att glada underrättelser väntar

    SvaraRadera
  4. Jag kan fortfarande drömma om mina föräldrars begravningar och kyrkogårdar, men det kommer i perioder. Man kan nog aldrig riktigt förstå att föräldrarna är borta. Det är 20 och 30 år sen dom gick bort. Men som tur är kommer det inte så ofta. Hoppas du får en lugn period nu när du haft det jobbigt.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...