fredag 13 april 2012

Missa inte mina tävlingar



Påminner om mina tävlingar som jag har. I den ena tävlingen kan ni vinna ett valfritt tema från barnkalaset.se.

De har många olika teman att välja mellan. Här på bilden ser ni bara ett litet urval. Spring in och kika och välj ut ett tema som ni vill ha om ni vinner och kommentera i mitt blogginlägg under tävlingens inlägg så är ni med och tävlar.

Tävlingens inlägg hittar ni här.


I den andra tävlingen som jag har kan ni vinna en valfri ängel som jag själv har gjort. Hela ängeln är bly och nickelfritt. Kika in på inläggets tävling och välj ut den ängel du vill ha om du vinner och skriv en kommentar i det inlägget.

Tävlingens inlägg hittar ni här.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...