fredag 13 juli 2012

Ett gott skratt

Ibland ska man inte skriva en blogg. Det är bara så. I mitt huvud så finns det hur mycket som helst att skriva om men jag får inte fram någonting. Jag känner mig rätt så slutkörd faktiskt. Jag brukar gå på samtal varannan vecka men brukar ha uppehåll under sommaren. Dock så kan jag ringa och få en tid  om det behövs och jag funderar starkt på att ringa faktiskt.

Ja vi får se hur det blir.

Det har varit si så där med vädret idag. Ena stunden har det regnat och i nästa har det varit skönt väder för att ta en tur på stan, vilket vi gjorde. Det blev inte så länge men Storgatan ner och tillbaka blev det iaf.

Barnen fick vars en glass och sedan blev det affären för in handling av mat. Det blev makaroner med bacon röra.

Jag fick mig ett gott skratt idag i alla fall. Det var min tonårs dotter som bjöd på det. Vi har en altan med dörrar och jag att det kanske räckte med en hasp och då sa min dotter: Då är det kanske bäst att vi sätter det på insidan?

Nähä! ;-)

Ja vi fick oss ett gott skratt och jag sa att det var nog lämpligt....hahahaha....ibland så tänker hon till :-)
Jag vet ju vad hon menade men det hördes så roligt.

Vi har pärlat lite idag. Ja inte Stéphanie, hon tittade bara på men Diana gjorde ett armband till sig själv. Det blev riktigt fint. Själv gjorde jag fem olika idag. Det är rätt så skönt och sitta där när man har en del att tänka på.

Denna helgen ska jag bara ta det lugnt. Jag önskar er alla som läser en fin helg.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...