måndag 23 juli 2012

Grillkväll

Jag vaknade i morse av att det blåste som bara den. Jag som hade planerat stranden idag med barnen. Ja det blir inget med det men jag har ändå småpojkarna hemma. Det blir att ta det lugnt och bara ta dagen som den kommer.

Igår hade vi gäster på middag. Vi grillade och hade mycket mysiga timmar. Till efterrätt hade vi jordgubbstårta. Barnen åt som bara den och efter det så fick de godis. Var gör barnen av allting egentligen?

Tyvärr så har jag inga foton. Vi hade så roligt så jag glömde helt bort kameran. Jag tog några foton under maten men det blev inte så många.

Ni får ha en fin dag.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...