måndag 9 juli 2012

Sms Guld AB

Smsguld AB  erbjuder sina kunder möjligheten att kunna göra pengar av sitt guld. Många gånger så ligger det  något halsband eller armband som man inte använder i en byrå. Nu kan man alltså förvandla det smycket till pengar som kanske blir mer användbara än smycket som bara ligger gömd i en byrålåda.

Har ni testat att skicka iväg guld för att få det värderat och få ut pengar för det? Jag har sett reklamen på detta och jag tycker att det är en super bra idé. Jag har dock aldrig testat det själv men kanske gör jag det i framtiden. De har 120 000 nöjda kunder som har testat detta så det verkar ju vara en mycket bra tjänst.

Jag var inne på deras sida och jag tyckte den var stilren och fräsch. Man hittade lätt och det är viktigt anser jag då det är en sådan här sida. Man vill vara på det klara vad man ska göra och man vill ha bra info om tjänsten. Det tycker jag att man får på deras hemsida.

Fast man har skickat in sina smycken så förbinder man inte sig så man måste inte sälja det man har skickat in. Har man bestämt sig så kommer pengarna in på ens eget bankkonto. Det verkar jätte smidigt och enkelt.  Ska jag testa denna tjänst så lär det blir från denna hemsida. Jag tycker de ger mig en bra bild av vad de sysslar med och hur det fungerar.

  Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...