tisdag 7 augusti 2012

Cafebar.se

Jag älskar kaffe. Jag kan inte vara utan kaffe. Det är verkligen ett måste för mig. Speciellt på morgonen. När man är ute och i det fina vädret så blir jag ofta kaffesugen. Speciellt om man råkar går förbi ett café.

Här i stan finns det några fina caféer och en del av dom serverar mycket gott kaffe. Men det finns faktiskt en del som inte har så gott kaffe. Det finns inget värre än att vara kaffesugen och få in beskt kaffe som har fått stå för länge på värme i kaffekannan.

Jag dricker mitt kaffe svart. Förr hade jag socker och mjölk i men det har jag inte längre. Idag kan jag inte dricka med något i mitt kaffe. Det finns olika sorters kaffedrinkar, är det något som du själv har testat? Hur har du gjort din drink i så fall? Skulle vara intressant att veta. Kanske ska man testa och göra en någon dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...