fredag 31 augusti 2012

Dåligt samvete

Det blev inget möte för mig idag. Det känns bättre i kroppen idag än igår men jag känner mig fortfarande matt i kroppen. I förmiddags fick jag lägga mig mellan varven för att orka med resten. Jag har inte gjort så mycket utan mest funnits till.

Det dåliga samvetet har varit där för jag skulle ju träffa min son med idag. Jag ringde honom och berättade för honom och han förstod, men jag saknar honom ändå och jag hade sett fram emot denna dagen.

Det har regnat hela dagen så det är rätt så blött ute. Jag hoppas på bättre dagar i helgen. Förhoppningsvis så ska det kännas ännu bättre i morgon.

Ha det gott.

Intressant?

1 kommentar:

  1. Du behöver nog inte ha dåligt samvete, han förstår nog.
    Hoppas du mår bättre idag.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...