fredag 24 augusti 2012

Det går för långt

Men herregud! Nu har mamman gått för långt anser jag. Hur kan denna mamma klä ut sitt barn med lösbröst och lösrumpa? Hon är ju för tusan bara 4 år gammal. Duger inte hennes eget utseende utan hon måste se ut som Dolly Parton själv? Ja jag vet att det är för skönhetstävlingen skulle men det här är inte acceptabelt! Tack och lov så har denna 4 åring en normal pappa som tycker att mamman har gått för långt och anmält henne. Jag hoppas pappan får vårdnaden om flickan!

Jag har själv flickor som jag tycker är vackra och jag skulle aldrig få för mig att klä upp dom som dockor eller som Dolly Parton! De är vackra precis som de är!

Idag har jag gjort en massa armband. Bild på dom kommer senare. Jag hoppas få sålt några av dom på lopp marknaden i morgon. Det blev pannkakor till middag idag. Hampus önskade sig det i går så det fick bli idag då vi hade pizza igår.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt. Pontus har somnat redan. Han var trött efter dagens bus. Ni får ha en fin kväll.

Intressant?

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...