tisdag 28 augusti 2012

dorunner.se

Vad tänker du på när du hör ordet hantverkare? Jag tänker på människor som lagar saker, som till exempel möbler, lägger golv, tapetserar eller reser upp hus. Hantverkare är så mycket mer insåg jag när jag ramlade över sidan dorunner.se

Det är en sida jag aldrig har hört talas om men jag ramlade över den och läste lite. Man är ju nyfiken av sig och tur är väl det för det visade sig att hantverkare är så mycket mer än vad jag trodde att det var.

Elinstallationer, fönsterputsning, lacka om möbler och rivning av hus med mera, med mera. Ja listan kan bli lång. Fönsterputsning har jag funderat många gånger på om jag skulle anlita någon att göra. Tänk så skönt det hade varit och slippa det momentet?! Jag hade gärna fått slippa i alla fall. Fönsterputsning är ett hårt arbete i längden och jag hade aldrig kunnat ha det som yrke.

Nu när jag skriver om fönsterputsning så blir jag påmind om att mina behöver putsas.

Intressant?

2 kommentarer:

  1. Jättebra sida.
    Jag gick också in på dorunner.se för min badrumsrenovering. Blev jättenöjd.

    SvaraRadera
  2. Hittade min städfirma på Dorunner. Toppentjänst faktiskt

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...