fredag 24 augusti 2012

En av de sjukaste människor jag har läst om

Breivik bad om ursäkt - för att inte ha dödat fler. Det är helt sjukt. Hur tänker människan egentligen? Ja han kan inte tänka alls. Breivik fick sin dom idag. Han ville ha fängelse läste jag på en sajt. Det var det han fick. Lagens strängaste straff stod det - 21 år. Lagens strängaste straff? Ja jag vill inte påstå att det är det strängaste straffet men enligt lagen så är det det.

Jag vet inte vad BReivik hade för ursäkt när han sköt alla dessa oskyldiga människor men i hans sjuka hjärna så hade han en anledning. Ville han bli känd så ha har han lyckats. Han har till och med en egen sida på Wikipedia. Det är inte dåligt.

Han är inte värd all den uppståndelse som han har skapat, ändå så får han den. Till och med via mitt eget blogginlägg i kväll. Jag vill inte ge honom den uppmärksamheten men jag kan inte hålla tyst jag heller. Jag tänker på alla de oskyldiga människor som råkade komma i hans väg och den sjuka jäveln ber om ursäkt för att han inte dödade fler.

Jag är mållös och jag känner förtvivlan för med en sådan man i vårt samhälle så sjunker hoppet om en bättre värld!

Jag tänder ett ljus för alla drabbade!



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...