tisdag 7 augusti 2012

Hårvård

Hårvård är något som angår alla. Ja det flesta i alla fall. För de som har hår på huvudet med andra ord :-) Det finns så mycket olika sorter av hårprodukter på marknaden idag. Vilka märken som passar den individuella personen är olika. Själv använder jag TIGI. Det finns att köpas i olika hårbutiker men jag beställer mina från USA direkt. Det blir faktiskt billigare. Skulle det vara slut och jag behöver något innan det kommer hem så köper jag andra hårprodukter i affärerna.

Vilken det blir är ofta fructis som det heter. Jag tycker den är bra och den passar mitt hår perfekt även den. Vilken sort använder du? Vilken hårtyp har du? Själv har jag normalt hår. Det har betydelse även det när man ska köpa hårprodukter. Det ska vara för rätt hår för det bästa resultatet.


Jag kan ibland tycka att det är svårt att hitta rätt i djungeln av hårprodukter. Därför går jag ofta till en hårfrisörska och rådgör med han eller hon. För de vet ju vad de talar om.


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...