fredag 31 augusti 2012

inr.se

Jag har två flickor och fem pojkar i min barnaskara. Ibland så kan jag tycka attd et är rätt så skönt att bara ha två flickor. Dessa två tar evigheter på sig i badrummet redan och vi har bara ett liten badrum. Jag skulle vilja ha en stor toalett så att an får rum.

Jag ramlade över sidan inr.se och där hade de mycket som inspirerade. Att drömma sig bort bland alla badrums artiklar och skåp får man ju liv att göra. Kanske kan drömmen bli sann en dag. Jag skulle verkligen vilja ha ett större badrum.

Jag försvann bort en tid på den sidan för det fanns så mycket att titta på. Alla härliga bilder som man kunde titta på och få inspiration ifrån. De har olika kategorier på vad för sorts badrum de har och där fanns en del att titta på.

Gå gärna in och kika på deras sida. Det finns en hel del för den som är intresserad av inredning.

    



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...