onsdag 29 augusti 2012

Jag rejtar

 
God mat, bra service och trevligt ställe att äta på.
 
 
 
 
Allt såg bra t. Miljön var fin och det såg trevligt ut. Personalen var jättetrevliga men maten var ingen höjdare. Den var dessutom dyr. Jag bad om klyftpotatis men fick potatishalvor som inte var goda. Mina barn beställde pizza och det var knappt någonting på dom och de blev dessutom inte mätta vilket de brukar bli. Drickan var med dyr och notan var inte trevlig. Det vi beställde brukar kosta runt 500 kr, men här fick vi betala 740 och då blev vi inte ens mätta. Här kommer jag aldrig att sätta mig igen.
 
 
 
 
Miljön är bra men det är lite dyrt där.
 
 
 
 
Vi tältade här och jag tyckte om denna camping. Det enda jag har att klaga på egentligen är att det inte finns någon kaffebryggare till dom som behöver använda servicehuset. Det finns micro men ingen kaffebryggare. Dåligt! Annars var det bara bra. Underbar natur runtomkring.
 
 
 
 
Bra service, men maten var dyr och man blev inte mätt på den heller.
 
 
 
 
Fin mat och trevlig personal. Vi var 8 personer men väntade inte så länge på maten.
 
 
 
 
Fin mat och trevlig personal. Vi var 8 personer men väntade inte så länge på maten.
 
 
 
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...