lördag 25 augusti 2012

Många smycken "försvann"

Idag har det varit loppis i stan. Det fanns en del där och fynda. Jag fyndade inte så mycket men andra fyndade bland mina smycken. En del blev sålda så jag fick göra några nya i kväll ;-)

Vi fick fint väder idag. Förra gången vi stod (i våras) så regnade det. Idag var det varmt och skönt och folket strömmade in från alla håll och kanter.

Dagens verk


Min svärmor hade de små barnen idag så jag tackar henne så otroligt mycket. Det var lättare att stå i stan när inte barnen inte var där då det var så mycket folk.

Nu blir det lite TV och sedan sängen. I morgon ska Pontus på sitt första kalas :-)

Intressant?

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...