tisdag 28 augusti 2012

Svenska Hpllywoodfruar

Det är kväll och det är snart sängdags. Jag såg på Hollywood fruar. Maria Montazami är en klar favorit och Margareta verkar vara en klok kvinna med sunt förnuft. Jag såg några av snitt när Anna Anka var med men jag klarade inte av att se henne så jag slutade med att se programmet. Hon är inte med nu tack och lov så nu kan jag se det igen.

Varför jag tittar vet jag inte för jag blir förvånad och smått irriterad för det mesta. Maria pratar ibland om sina saker som hon har och vad det kostar och det är pengar hit och dit. Hon och hennes granne sitter med parfymer för 6800 kr styck och då kunde jag inte låta bli att tänka på alla svältande barn. Oavsett så tycker jag ändå om Maria. Hon verkar vara lite yr och vimsig men hon är ändå en klar favorit.

Tv var bättre förr ändå. Det fanns gamla svenska filmer men de visas inte mer. Det är synd faktiskt. Det kunde gå någon bra amerikansk långfilm på någon kanal men det är sällan man ser någon bra nu för tiden. Egentligen är det inte konstigt att man sätter sig framför TV:n och ser på Hollwoodfruar!

Nu blir det sängen iaf. God natt och sov gott.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...