lördag 18 augusti 2012

Underbar dag på Kneippbyn

Jag har gjort något med min rygg. Egentligen är det inte nyligen för jag har haft det så här någon gång ibland med men de två senaste dagarna har det varit extremt. Jag får ont när jag ska börja gå med höger ben och jag får ont när jag sätter ner höger ben. Att stå rakt är helt omöjligt och jag får ont när jag rör min högra arm.

Igår hamnade jag på golvet och skulle resa mig upp. Det kunde jag inte. Det tog sin lilla tid. Idag har vi gått på Kneippbyn och innan vi åkte dit så tog jag iburmetin och jag har inte känt så mycket under dagen. Sedan nu i kväll så bara kom det helt plötsligt igen. Jag skulle gå upp för trappan här utanför stugan och jag trodde jag skulle dåna ner. Det gjorde så ont.

Ibland går det bra men sedan helt plötsligt så hugger det till igen och sedan är det kört. Just nu sitter jag med ryggen på sned och kan inte räta upp den. Det gör för ont. Jag satte mig här för att ladda upp lite bilder. Det blev några under dagen. Barnen har haft det roligt och det är huvudsaken.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...