torsdag 2 augusti 2012

Underhållning och kisar

Går dagen bara sprang iväg. Jag vet inte riktigt vart den tog vägen och ärligt talat så vet jag inte riktigt vad vi gjorde igår, men tiden sprang iväg iaf. Jag vet att jag pysslade med mina smycken men kan det verkligen har tagit halva dagen? Nej det gjorde det inte men tiden försvann.

Vi var på underhållning på kvällen iaf. Det var Scotts som spelade för oss i Borgholm och de var bra. Det var mycket folk som det brukar vara när det är gratis underhållning. Godisregn hade dom för barnen men det var inte bara barn som stod där längst framme och skulle försöka fånga godiset som kom regnande. Nej då...det stod även vuxna karlar där. Eller ska jag kanske säga förvuxna barn?

Jag tyckte det var för jävligt rent ut sagt för det fanns barn som inte fick något godis så de fick stå och se på när dessa vuxna karlar åt. Skamligt!

Idag är det fint väder. Funderar på en sväng till stranden med barnen. Min stora dotter vill inte följa med för hon vill umgås med sina kompisar. Kompisar som hon alltid träffar annars. Jag sa att hon gott kunde följa med oss till stranden men då helt plötsligt så ville hon inte bada. Jag sa till henne att hon kunde följa med ändå och hon kunde komma hem om en timme men då helt plötsligt skulle de äta lunch då.

Vad jag vet så har vi mat hemma vilket jag sa till henne. Det är så roligt för oftast så får man höra att vi aldrig gör något tillsammans. När man skapar den tiden så har de aldrig tid. Hmmm....barn är roliga...eller not ibland.

Nu ska jag göra i ordning barnen så vi kan ta oss till stranden. Ha en fin dag. Här under till är några bilder att skåda. Bilden längst ner är från underhållningen i går. Skärpan är inte så bra men det syns att det är underhållning iaf.

Ha en fin dag!





Intressant?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...