torsdag 9 augusti 2012

Viasat.se

Det finns flera utbud när det gäller TV kanaler. Själv har vi Viasat och vi har även haft Canal Digital men vi sa upp den. Viasat har vi haft i flera år och vi trivs bra med det utbud de har. Personalen på kundtjänst är mycket trevliga och tillmötesgående och det är ett stort plus tycker jag. De har även många olika sorters paket som man kan välja mellan och det är super.

Just det är med sportpaket, filmpaket och andra paket som de har att erbjuda. Det finns kanaler för alla och jag tycker att det är bra priser på de olika paketen med. Har man dessutom en stor familj som jag har så kan man välja att få kanaler till två eller tre rum och det kostar inte så mycket extra.

Har ni Viasat? är ni nöjda? Vi är nöjda och vi kommer att fortsätta med att ha viasat. Vi funderar på att utöka det till tre rum så man kan få ha TV:n i fred ibland.

Intressant?

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jättekul att höra att du uppskattar våra tjänster så mycket, Elisabeth! Det glädjer mig att läsa. Jag önskar dig all lycka!

    Mvh Carl
    Viasat Support

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :-) Ja jag är jättenöjd och vi har alltid fått trevlig personal när vi har ringt.

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...