fredag 14 september 2012

Duktig kille

God morgon alla. Jag sitter här med en kopp kaffe och bara njuter av det tysta. Barnen är lämnade till skolan och tre av dom skulle ha fika med sig. Tvillingarna skulle jogga i skolan och då skulle de har frukt och dricka med sig. Hampus ska till slottet med sin klass och där ska de fika.

Hampus var så duktig för jag skulle hjälpa honom i morse med att fixa fikan. Då säger han att det är redan gjort för det gjorde han i gårkväll. Duktig kille. Han är ju bara 6 år men det är hans första utflykt med skolan och det är ju spännande.

Han hade packat ner 3 mackor, 2 bananer och två vatten i flaska. Jag sa till honom att det räcker nog emd en flaska men han ville ha två. Då säger Beatrice att han hade först tänkt att ta med tre...hahaha....Han var rädd att han skulle gå törstig kanske.

Idag är det fredag och vädret ute är väl ok, men det är nog allt oxå för närvarande. Det ser ut som att det skulle kunna börja regna men för Benjamin, Beatrice och Hampus skull så hopas jag att det blir uppehålls väder idag.

Jag har fått ännu en ny följare. Det är så roligt att se att det finns dom som tycker det är intressant att läsa det jag skriver :-D
Jag hälsar dig sus välkommen till min blogg och jag hoppas att även du kommer att trivas här. Sus har egen blogg. Kika gärna in hos henne. Det gör du här.

Nu ska jag ta det lugnt en stund till sedan börjar dagens bestyr. Vad ska ni göra idag?

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...