lördag 22 september 2012

En röst betyder så mycket

Vinn ett valfritt halsband. Det finns kanske ett som passar dig, ditt barn din fru, din vän eller rent av till dig själv? Det är snart jul så det bli en perfekt julklapp till någon kär. Vill du tävla så klicka här.

Jag är själv med och tävlar om en resa till Seatlle och behöver röster på mitt bidrag för att ha en chans att vinna. Jag ber er som hamnar på min blogg om er röst. Bidraget är en recension om boken Femtio nyanser av honom. Recensionen kan ni läsa här.

Vill du ge mig din röst så klicka här och rösta på Sjubarnsmamma.
Rösta på min recension!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...