måndag 10 september 2012

Hångelfest

Någon som ser på Ensam mamma söker? Jag är förmodligen den enda som inte ser på programmet men jag kunde inte låta bli att se ett klipp på aftonbladet. En mamma har inte plats för alla karlarna i huset så en del får tälta. Den som fick upp sitt först skulle denna kvinna sova hos.

En kille som inte hade fått upp sitt tält fick i alla fall hångla med henne och några av de andra deltagarna tittade avundsjukt på.

Jag har en hel del åsikter om detta program och framför allt om kvinnorna som söker män via TV. Det måhända vara ett underhållande program men dessa kvinnor som söker män har faktiskt barn. Att söka en man är väl okej men att hångla med den ena efter den andra är väl inte okej? Eller? Det är kanske bara jag som är pryd av mig, men jag anser inte att man ska ligga och hångla med flera olika män öppet. Speciellt inte om man är mamma och där barnen finns med.

Att bara ta in en massa okända män i sitt hem är för mig en gåta. Men alla är vi olika och tur är väl det! Jag kan ändå inte förstå det i alla fall.

Vill ni se klippet så finns det här. Det är kanske oskyldigt men det är ändå en mamma som har barn och som egentligen inte känner denna man.

Intressant?

4 kommentarer:

  1. Jag tittar inte. har sett lite dom förra säsongerna men denna gång har jag inte tittat en ända gång. Tycker inte om programet... Men däremot så tycker jag om "bonde söker fru"

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har bara en önskan och det är att du ¨tar dig tiden och läser min blogg på tv3.se. Det var i detta skedet 200 timmars dejtandes som redan hade skett med den man jag hade "passionerade" kyssar med - dock kanske inte detta sänds i tittare. Tältet var stängt - inga barn såg vad vi gjorde - och vi trodde verkligen inte att någon annan såg heller. Upptäckte kameran för sent och vi kände väl båda känslorna var så starka att det var naturligt att fortsätta. Att en kille sov inne - på en madrass i vårt allrum på ovanvåningen där vi pratade en stund off cam innan jag sov i min säng och han i en gästsäng där jag normalt sett brukar ha mina gäster sova över om de vill stanna efter en sen middag. Jag tyckte det var en bra chans att bara få prata med en av killarna off cam. Att tv sedan försöker göra detta mer spännande för er tittare kan jag inte styra över. Hoppas på att du följer min blogg framöver och hoppas på att du kan försöka se att det som du såg var mycket känslor i våra kyssar - och inget snuskigt hångel framför mina barn. Det är inte jag som person. Ha en bra dag! Mvh Cecilia :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag smiter gärna in och läser din blogg om jag hade haft adressen. Men den finns kanske att finna på TV3:s hemsida.
      Tack så mycket :-) Önskar dig detsamma :-)

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...