onsdag 19 september 2012

Jag vann! Illdåd av Thomas Eriksson

Jag var med och tävlade där man skulle skriva en recension om en bok och sedan välja en bok som man skulle vilja ha om man vann. Det var fyra st att välja mellan och den jag valde var Illdåd av Thomas Eriksson. Idag fick jag mail från Bokia. Jag vann och kommer få den signerad och hemskickad i nästa vecka. Yeeeaaa! Något glad :-D



Det ska bli roligt och få hem den. Jag är snart klar med den boken som jag läser nu så det blir alldeles lagom. Har någon av er som hamnade här läst den? Var den bra?

Idag har jag inte gjort så mycket, men jag satt på möte i 1 1/2 timme i skolan idag. Det gick bra förutom att sonen blev arg på mig. Inget ovanligt för man är alltid en tjatig mamma. Jag satte ett ultimatum och det var inte populärt.

Ikväll är det Bonde söker fru och det ska jag se. Sedan blir Dallas :-D
Vad ska ni hitta på med i kväll då?

Intressant?

1 kommentar:

  1. Har den här hemma och ska precis börja läsa den.

    Kram Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...