tisdag 4 september 2012

Rest in peace

Michael Clarke Duncan klarade inte av hjärtinfarkten han fick. Michael kunde vi se i Den gröna milen. En av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Enligt mig i alla fall. Jag har sett den filmen ett X antal gånger och jag tycker att den är lika bra varje gång. Michael spelade en man som blev beskylld för att ha lemlästat två små flickor.

Han fick en hjärtinfarkt i somras och nu så klarade inte hans hjärta längre. Han blev bara 54 år gammal. Det är ingen ålder. Jag tycker att han skulle fått mer tid på sig här på jorden än vad han fick, men alla har vi vår tid och hans tid var förmodligen ute.

R.I.P


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...