söndag 30 september 2012

Skyddsänglar

Idag har det varit en dag med blandade känslor. Det har varit en hel del nu den sista tiden och man försöker gå med rak rygg och raka ben, men ibland är det tungt.

Denna årstiden är inte den bästa. Det har den aldrig varit men sedan förra året har det blivit ännu värre. Pappa gick bort och sedan var det fixa med begravning och urn sättning. Städning av rum och innan dess skulle det ju städas ur med. Mitt i allt detta så skulle man även få tid att sörja.

Ett år har gått sedan pappa gick bort och det är en tung tid fortfarande. Det händer en del runtomkring mig fast det börjar verkligen och lugna ner sig kring det, men för hur länge? Det vet man aldrig. Man kan bara hoppas.

Idag fick jag veta att vår älskade hund blivit avlivad. Det är förståeligt men jag hade önskat att vi hade fått veta något och inte fått vara bland de sista som fick veta att Babsan gick till sin sista vila. Luften gick ur mig.

Mamma och hennes sambo Lassa samt Diana åkte hem idag. De har varit här sen i torsdags. Det är lite tomt i huset nu. Jag gick upp och pärlade lite. Det blev några halsband.




Barnen ska i sängen och jag ska bara vara för ett litet ögonblick. God natt och sov gott!

Intressant?

1 kommentar:

  1. Increase the time you jog or run for 5 minutes a day.
    If you wish for weight loss fast, you do not need some crazy magical
    formula, or a bottle of scary pills- instead, all that you need is a well-devised fitness plan, and a strong will to
    back it up. After your routine, stretch again for another 5 minutes to
    cool down. On top of that, they may not mandate any amount
    of strenuous and uninspiring exercises.

    My web-site: how to lose weight fast and easy for men

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...