fredag 28 september 2012

zalando.se

God morgon alla vänner. Jag har inte varit hemma på två dagar så det är därför som jag inte har skrivit något. Jag träffade min son och sedan åkte jag hem till min mamma och hennes sambo och sov över där till igår. Sedan bilade vi till Öland och var hemma här runt 16:00 i går.

Nu sitter jag här en stund efter frukosten och bara njuter av det lugna. Jag har barn hemma då det är studiedag men det är lugnt ändå hemma. Jag satt här och surfade och hamnade på www.zalando.se. De hade en hel del snygga kläder och när jag surfade runt där så såg jag att de hade många kända märken.

De har kläder och skor både till man och kvinna och jag är ute efter ett par skor nu till vintern så jag ska nog kika runt där lite mer. Jag fann ett par skor som jag fastnade för direkt. Jag gillar inte höga stövlar men detta är en känga och jag tror att den skulle passa mig perfekt. Se bilden :-) och tryck på bilden för att få lite mer information om den :-)

Visst är den snygg?

De har verkligen en hel del. Det är faktiskt inte bara kläder och skor utan det är även accessoarer, för hemmet och för träningen. Just nu har de även rea på en hel del.

Jag tillhör den skaran som inte gillar att springa runt i klädbutiker allt för oftast. Jag gillar inte att trängas i gångarna och sedan stå evigheter i kö. Att handla på nätet är något som jag gillar och gör mest. Hur brukar du göra?


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...