onsdag 10 oktober 2012

Air Wick


Jag är en buzzador vilket innebär att jag provar produkter som jag sedan skriver om samtidigt som jag låter andra i min vänskapskrets eller familj testa. De ger i sin tur sin upplevelsebild av produkten.

Denna gång var det dags för Air Wick. Det är en liten flaska med flytande innehåll som har en behaglig doft. I den lilla flaskan så sätter man i några strån som gör att doften fördelar sig fint i rummet, hallen, köket eller på toaletten. Vart man än nu sätter den.

Kampanjen har varit igång en tid nu och jag har testat produkten själv nu. Även några i min bekantskapskrets har testat den och samtliga har varit nöjda. Själv är jag super nöjd. Jag tycker att den har en behaglig doft och den är inte stark som många andra kan vara.

Jag tycker även att flaskan ser fin ut. Jag har satt min i hallen så det första som mina gäster möter hemma hos mig är en mjuk och skön doft. De känner sig välkomna med en enda gång.

Jag kan varmt rekommendera denna produkt.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...