fredag 12 oktober 2012

Alpro Soya

God morgon alla läsare. Det är fredag och det vankas helg. Jag ska iväg och kika på nya glasögon. Jag behöver progressiva. Man börjar bli gammal ;-)

Har ni hört talas om Alpro Soya? Jag har aldrig hört talas om den faktiskt men jag skulle gärna vilja testa den. Jag har hört att den ska vara betydligt nyttigare än grädde till exempel. Den innehåller hela 45% mindre fett.

Det är ju ett bra alternativ för den som annars använder grädde i såser. Jag gör ju det. Jag tycker att såsen blir mycket mustigare och det gör såsen godare. Finns det då en produkt som är nyttigare än grädde men som gör att man får samma resultat så är det ju inte helt fel. Man kan även använda denna soya till soppa. Det skulle jag vilja testa faktiskt. Soppa ska vara mustig så har denna soya den kvalitén i sig så kan soppan bli extremt god.

Har ni testat denna soya? Hur var den? Uppfyller den förväntningarna?


Alpro alternativ till grädde

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...