söndag 7 oktober 2012

Det blev 2 km


Nu är man lagom svettig. Dags för en dusch men det får bli efter deckaren på ettan. Jag har gått på mitt gångband här hemma. Gick en halvtimme vilket resulterade i 2 km och jag brände 145 kalorier. Inte mycket kanske men det är bättre än inget :-D Man börjar så smått för att sedan öka. Nu blir det en välförtjänt kopp kaffe. Medan jag dricker mitt kaffe så blir det alltså deckaren på TV att titta på.

Dagen har annars varit mycket bra idag. VI har fått gjort en hel del hemma. Sambon har fixat med skohyllan i hallen och lite annat smått och gått. Själv har jag storstädat vårt sovrum och barnen har hjälpt mig att samla ihop tvätten. Sambon fick upp Pontus säng och vi har fått upp en säng till Hampus med. Båda fick vars en lampa med spindelmannen på som de blev så glada över.

Jag har sorterat kläder och fått in det som ska in i skåpen och de kläder som är för små är undan packade. Nu är det bara tvillingarnas garderober som ska gås igenom. Sedan blir det Stéphanies rum som ska göras i ordning.


Nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och sedan blir det duschen innan jag hamnar i min nybäddade säng. Ha en fin kväll!


Intressant?






Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...