tisdag 30 oktober 2012

Drog en nitlott

Någon som ser Ensam mamma söker? Jag gör ju inte det för jag tycker att det programmet är det mest oseriösa program som någonsin sänts på TV. Men jag sprang in på aftonbladet och fick se en rubrik om att en kille blev bortvald. Det som gjorde att jag hajade till var att jag trodde det var Anders Bagge. Han var så fruktansvärt lik Anders Bagge...hahahaha...jag trodde att han hade börjat söka efter flickvän på TV.

När jag såg killen och sedan den unga tjejen så tänkte jag: Vad Laila har ändrat på sig. Men det var ju inte hon och inte Anders Bagge heller....hahaha...tänk så fel man kan ha.

Idag är det inget vackert väder ute. Det regnar men det blåser inte iaf. Alltid något. Det blir ingen promenad i detta vädret, men det ska bli tvätt. Ni får ha en fin dag och jag hoppas ni har bättre väder där ni är.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...