tisdag 23 oktober 2012

Grattis till vinnaren

Jag vann inte resan till Seattle, men jag gratulerar den som vann :-) Ett stort GRATTIS till dig Simona. Jag hoppas att hon får en trevlig tur till Seattle. Det är hon värd. Hon skrev en mycket bra recension om Femtio nyanser av honom.

Jag vann den andra delen av triologin i alla fall. Det innebär att jag måste köpa trean. Jag kan ju inte ha två och sedan strunta i den sista delen ;-)

Idag är det tisdag och jag har varit hur lat som helst. Jag har plockat undan lite från bordet här hemma, men det är oxå allt. Jag har inte så mycket mer planerat heller mer än att gå till apoteket och ta ut min medicin så jag kan slippa den förbannade svampen!

Sedan ska Pontus hämtas och det är rätt så bra väder ute tycker jag så det blir kanske att gå hem i stället för att ta cykeln. Jag får se. Pontus tycker om att åka cykel med....hmmmm....ja vi får väl se hur jag gör.

Jag ska ner en sväng till tvättstugan med. Har inte tvättat på hela helgen så jag ligger lite efter. Så ser min dag ut. Hur ser din ut då?

Intressant?

1 kommentar:

  1. Tack! Och tack för god match!
    Har inte varit utomlands på evigheters evigheter så det ska bli roligt!
    Kram
    Simona

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...