onsdag 24 oktober 2012

Hollywoodfruar och bönder

Såg ni det sista avsnittet på Svenska Hollywoodfruar? Jag gjorde det och jag skrattade så jag höll på att dö. Man ska inte skratta jag vet men vad ska man göra? Det är ju inte lönt att gråta precis. Gunilla Persson blev grundligt förbannad och kände sig förolämpad över Margaretas låt Hollywood Hollyweird som hon blev inspirerad av Gunilla. Om det är något positivt eller negativt är hur man tänker.

Jag ser inte bara enbart negativt med låten för Margareta sa även att hon blev inspirerad av Gunilla men att den handlar inte om henne på det sättet. Jag förstår naturligtvis Gunilla med att hon reagerade för hon har ingen självinsikt. Hon ser inte och märker inte vad hon gör och hur hon behandlar andra människor. Hon tror hon är den stora stjärnan i programmet och själv förstår jag inte varför hon ens är med i programmet.

Serien heter Svenska Hollywoodfruar. Gunilla är ingen fru. Varför är hon med?

Anna Anka var med tidigare och hon stack också ut näsan en aning och det var inte på ett sätt som stämde överrens med alla de andra. Sen försvann hon ur serien och produktionen behövde en ny Anna Anka. Tror inte produktionen att någon hade sett serien ändå utan att ha någon udda person med som inte passar in?

Ikväll är det både Nybyggarna och Bonde söker fru. Det blir att spela in det ena och se det andra. Jag kommer nog se Bonde söker fru faktiskt. Sven-Arne har svårt för att ge komplimanger och programledaren pressar honom vilket nedför att han sluter sig än mer.

Jag förstår inte varför hon pressar honom egentligen. Visst är det roligt för en kvinna att få komplimanger men vilket sätt är det roligast att få  det på? När någon känner sig tvingad eller när han gör det när han känner sig bekväm med det? Jag väljer det sistnämnda.

Det är inte lätt att vara blyg och ovan vid vissa situationer. Låter de honom bara vara så tror jag att allt kommer av sig själv.

Ja det var mina planer för kvällen. Vi har precis ätit mat och jag väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Sedan blir det som sagt lite TV. Ha en fin kväll alla!

Intressant?

2 kommentarer:

  1. Ja, Sven-Arne har det inte lätt...det ÄR inte lätt att vara blyg, men jag kan tycka lite att han har gett sig in i det här och då får man kanske ge lite...fast det finns kameror runt om och situationen inte är normal...jag tror precis som du, låter de honom vara så...men de är ju tre stycken, det är klart att de vill han ska visa något...vem tror du han väljer i slutklämmen? Jag hoppas på hon i page, tycker hon verkar snäll o gullig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tänkte jag med att har man gett sig in i leken så får man leken tåla. Det kan ju vara så att han ger allt av sig själv till den han väljer. Jag tycker de verkar gulliga allihop men jag tror han väljer tjejen med långt hår. Heter hon Carola? Kommer inte ihåg. De dansade med pannorna ihop igår iaf.
      Kram kram

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...