torsdag 11 oktober 2012

Kick off på Högberga

Kick-off på Högberga. Kan det vara något? Ja för mig absolut. Det är höst och det är mörkt. Man är tröttare än vanligt och jag ska inte sticka under stolen med att jag gärna skulle vilja vara ledig för någon dag och bara njuta av allt gott som finns runtomkring mig.

Vem kan inte avnjuta god mat? Inte jag inte. Jag kan ärligt erkänna att jag älskar bufféer. Det spelar ingen roll om det är lunchbuffé eller frukostbuffé. Det sistnämnda ligger i och för sig lite närmare hjärtat än det andra men det är helt underbart ändå.

Tänk att kunna sätta sig ner till ett dukat bord och sedan bara gå och välja av alla läckerheter som finns att erbjuda. Det är den ena rätten efter den andra och då det är buffé så får man ju äta hur mycket man vill. Priset är ju inte så dåligt heller faktiskt.

Jag skulle mycket väl kunna åka bort med min sambo och sova över för en natt och bara njuta av allt som finns där att erbjuda. Få batterierna upp laddade och bara njuta av att bli bortskämd. Jag njuter redan i mitt sinne.

Vad får man då för ett pris på 2095 kr ex moms?
Jo man får förmiddagskaffe med smörgås som tilltugg. Det är inte allt. Man får även hembakade delikatesser. (Min mun vattnas redan)

Sedan blir det dags för lunchen. Det är buffé med soppa och två varmrätter. Sallad, bröd, ost och dryck ingår. Sedan blir det eftermiddagskaffe med fikabröd. Vill du ha frukt och/eller smoothies så får du det med.

När man senare börjar bli hungrid igen så får man en trerätters gourmetmiddag.Detta är med en övernattning och det innebär att du får en frukostbuffé på morgonen efter. Jag tycker att priset är hur bra som helst.

Jag kan bara säga: Jag vill, jag vill, jag vill!

Intressant?

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...