tisdag 9 oktober 2012

Varför är den stora frågan!

Gunilla Persson Kräver en ursäkt av Jan Guillo efter deras bråk i TV-rutan. Jan tror att det finns en helt annan anledning än den Gunilla berättade om då hon blev utslängd från hotellet Diplomat i Stockholm.


Citat: Författaren kunde inte acceptera hon kastats ut utan ordentlig anledning:
– Det är svårt att bli utkastad från dyra hotell för då blir de av med pengar.
Gunilla Persson tog uppenbart illa vid sig av Jan Guillous kommentarer.
– Jag trodde att du var en trevlig person, varför är du elak mot mig? frågade hon.


Jag tittade på programmet och jag kunde faktiskt inte låta bli att skratta. Jag skrattade inte åt Gunilla utan faktiskt för deras ärlighet. De sa spontant vad de tyckte utan att ens tänka sig för. Jag vet inte vad som har hänt egentligen så jag kan ju inte uttala mig om det, men spontant så måste jag ändå säga att jag tycker det är konstigt att ett hotell bara slänger ut sina kunder så där som de har gjort med Gunilla och det utan anledning.

Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar och det måste jag ju bara se. När Anna Anka var med så kund ejag faktiskt inte se programmet. Jag störde mig för mycket på henne, men fast jag ibland tycker att Gunilla är en säregen poerson så är hon ändå underhållande att titta på. Man kan inte låta bli att skratta när hon är med i TV-rutan för hon säger ibland så korkade saker. Det bästa med det hela är ju att hon menar allt vad hon säger.

Tittar du på Svenska Hollywoodfruar? Vad tycker du om programmet och vem gillar du bäst och vem gillar du minst?

Själv gillar jag Maria. Hon är bara för härlig. Sedan gillar jag Margareta. Isabel tycker jag inte om och Gunilla är som Isabel fast jag ser hellre på Gunilla än på Isabel. Jag tycker faktiskt inte att Isabel har något intressant liv som jag skulle vilja ta del utav!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...