måndag 5 november 2012

Bilder från tvillingarnas födelsedagsfirande

Igår och idag har vi firat tvillingarna. Benjamin i går och Beatrice idag. De fick all uppmärksamhet och jag tror att de uppskattade det. De öppnade paket och vi åt god mat. Det är bara Beatrice tårta som vi ska ta i morgon.

De fick likadant nästan i present men det är ju så när de är lika gamla. De har ju samma intressen nästan. De fick i alla fall vad de ville ha och de uppskattade det.

De fick vars en mugg som de kan måla på själva. En deodorant var. En för killar och en för tjejer. Vem som fick vad förstår ni nog :-)
Sen fick Benjamin några Lucky Luke smällare och Beatrice fick en ängel med en text på. En ängel till dotter hette den.

Vars ett halsband med ett B som hänge och ett armband med ett hjärta. Benjamin i blått och Beatrice i rosa. Det är ett armband som de själva kan sätta berlocker i sen om de vill. Sedan fick de även vars en eltandborste. Det kan låta super tråkigt men de har önskat sig en sådan länge. Nu fick dom en och de blev jätte glada. Bilder finns längst ner.

De har fått vars en mobil telefon av sin mormor och hennes sambo och min väninna Viktoria var även här och gratulerade dom. Viktoria och hennes mamma hade ett litet födelsedagskalas för Beatrice när de var i Skåne. Så hon blev firad fast hon inte var hemma på själva födelsedagen.

Deras moster Diana och morbror Peter med familj har också gratulerat dom. Jag tackar er så mycket för att ni ville vara med och fira mina barns födelsedag. Det uppskattas mycket. Inte bara av mig utan även från tvillingarna.

Här kommer bilderna



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...