torsdag 22 november 2012

Undrar vem de väljer

Såg ni Bonde söker fru i går? Det gjorde jag. Nu börjar det bli svårt för killarna. Vem ska de välja? När man ser på programmet så tänker man själv att välj henne, ta henne. Det ska bli intressant och se om de väljer samma som jag tycker att de ska välja.

Jag förstår om det blir svårt för dom att välja. Det kan ju bli deras livs val och det ska ju helst inte bli fel, men någonstans så måste de känna vad som är rätt och vad som är fel.  Jag vet att jag har hamnat rätt iaf :-D Skönt är det!

Jag har även hamnat i tvättstugan. Idag blir det tvätt för hela slanten. Började redan kl 07:25 idag. Ska snart ner igen och fortsätta.

Ha en fin dag!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...