lördag 19 januari 2013

Frusen själ

Ajajaj så kallt det är. Var ute innan o trodde jag skulle frysa ihjäl. Förutom att jag frös så hade (läs har) ont i lederna samt besvär med eksem. Jag hade ett par byxor på mig med en dragkedja på. Det räckte för att ge mig eksem på både ben. Mage och på mina öron samt i mitt högeröra. Jag har så ont i mitt öra. Hoppas på bättring nu när jag tar kortisonsalva. Dock så har jag inget för mitt öra. Jag är ju allergisk mot nickel o kan inte röra vid det utan att få besvär.                                                                                            Jag fick min nya medicin igår o började med den idag. Den hjälpte redan så jag har goda förhoppningar om den. Innan frukost låg sockervärdet på 9,1.tidigare så steg det till 16-17. Nu låg det "bara" på 11.4. Ska bli intressant att följa detta faktiskt. Det ser ut att kunna gå vägen. Jag vill inte börja med sprutor. Igår blev det pizza. Tyckte det var dags att vara lat. Det var verkligen gott. Efter det blev det film för hela slanten. Haft en mysig helg så här långt. Resten blir säkert lika bra. Hoppas ni har det gott. Önskar er en fortsatt fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...