fredag 11 januari 2013

Lyko.se ger dig som kund 10% rabatt just nu

Alla behöver vi hårvårdsprodukter och ibland är det svårt att hitta det man tycker att håret mår bra av. Vi har två affärer här i stan och deras sortiment på hårvårdsprodukter är inte mycket. De har kanske två kända märken och sedan olika typer av det. Jag skulle gärna vilja ha ett bredare sortiment för fast de har många balsam flaskor till exempel så hjälper det inte mig om jag tycker att det märket inte är bra för mitt hår.

Lyko.se är en online butik där man kan handla hårvårdsprodukter till bra priser. De har det största utbudet här i Sverige när det gäller hårvårdsprodukter. De finns dock inte enbart online på internet utan de har även frisörsalonger i Stockholm och i Dala-järna. De har inte bara hårvårdsprodukter utan det är mycket skönhetsprodukter över lag så som, parfym, smink och hudvård.

Just nu har de ett erbjudande till sina kunder. Man får 10% rabatt på alla produkter inom skönhetsprodukter, parfym, smink, hudvård och hårvård. Det är inte illa. Kila in och se vad de har och kanske kan du göra några fynd där idag.

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...