söndag 20 januari 2013

Sponsrat inlägg: Telia HBO

Förr såg jag aldrig på Sex and the City. Sen fick jag den första filmen i julklapp av min sambo. Jag blev glad för det jag fick och tänkte samtidigt att: När ska jag se den? Jag såg dock filmen ändå och tyckte att den var annorlunda mot serien på TV. Sambon tittade ju på serien så det blev ju ett o annat ögonkast på TV:n från mitt håll med.  Tack vare filmen så fick jag andra ögon på serien faktiskt. Jag har svårt för en av karaktärerna men det får jag ta med en klackspark.

Serien handlar om fyra mycket bra vänner som har sina karriärer. De är enligt mig mycket olika varandra men ändå så är det något hos dom klickar. Ci har Carrie Bradshaw, Samantha Jones, Charlotte York och Miranda Hobbes. Man får följa dom och deras liv i New York. Det finns mycket fina scener om utelivet i New York och man får både se det ena och det andra.

Man har kunnat följa serien på TV och nu kan man även se den i HBO i Telia Digital-TV
Läs mer och beställ HBO!


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...