måndag 25 februari 2013

Jag tävlar om kläder från MQ

Rösta på mitt bidrag!
Jag är ingen modetjej utan jag går i de kläder som jag trivs i. Ska jag handla på internet så ser man rätt så snart om det är plagg som jag kommer att trivas i. Man köper ju i stort sett alltid de märken som man har köpt tidigare av. Ibland är det roligt och drömma sig bort när man hamnar på en bra sida där de har modekläder. Man tittar och suktar. För visst finns det många fina kläder men det är även fina priser med. Dock så vet jag att priset många ggr är värt det med för det är fina kvalitéer på produkterna.

Men om jag ska gnälla lite så är det ändå inga kläder jag har råd med. Min plånok håller inte för höga priser. Men ändå så vill jag ju faktiskt ha fina kläder på mig och jag vill ha kläder med kvalité.

 Jag har hittat och satt ihop en fin outfit som jag tycker är snyggt från MQ. Hade jag haft råd så hade jag köpt nedanstående.


(Kortärmad top med rundad kant nedtill, längre baktill)



(5-ficksjeans med låg midja och super smal passform. Lätt tvättade slitningar fram och bak)


Saddler Belt female 
(Svart croco-inspirerat läderbälte.)


Dobber Noelle jkt 

(Jacka med huva och fina kontrastdetajer i vitt. Randigt foder på insidan, dragsko i nacken och i nederkant.)

(Ställbar axelremsväska i matt skinn med gulddetaljer och synlig dragkedja. Ficklock med lås fram och 3 fack inuti.)
Dessa är produkter från MQ som jag faktiskt skulle kunna gå i och jag tycker att dessa är snygga. Ärligt talat så fanns det mängder med andra produkter som var snyggt så det var inte helt lätt att sätta ihop en outfit inte.

Detta inlägg ingår i en tävling där man kan vinna ett produkter från och av MQ.se av ett värde på 10 000kr. Gillar du min outfit så får du gärna rösta på mitt bidrag. Tävlingen går ut den 5 mars.

Tryck på den stora knappen längst ner så har du automatiskt röstat på mig. 

Jag är oerhört tacksam för alla röster jag får. Stor kram till er!

Rösta på mitt bidrag! 

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...