onsdag 20 februari 2013

Skrik, tjat och gnat

Dagarna går verkligen fort. Det är redan onsdag och det var inte så längesedan det var lördag. Igår var vi ute och gick i 2 1/2 timme.  Jag blev något förvånad när jag tog mitt sockervärde som visade sig ligga på 19,6. Värdet brukar gå ner när man rör sig men inte mitt tydligen. Har det gjort det så kan man ju undra vad det hade legat på annars om jag inte hade gått ut och gått.

Idag köpte jag billiga spel. 1 1/2 kass med spel för 205 kr. Det var billigt och bra. Ungarna älskar att spela och jag själv med för den delen. Så ny ska det bli mycket spelande för familjen Nilsson.

Såg ni farmen igår? Det gjorde jag och jag ser fram emot dagens avsnitt. Det blir en del bråk i programmet och alla tycker vi olika om det som man får se. Naturligtvis så är det mängder med annat som vi TV-tittare inte får se.

Men av det jag har sett så hoppas jag innerligt att Paul lämnar programmet. Antingen går självmant eller bli utslagen i Tinget. Han är bara för mycket. Genomlat och egenkär. Han tror han är störtst, bäst och vackrast och då är han bara ock egentligen.

Ak hör man långa vägar men jag kan inte låta bli att tycka att hon säger en hel del saker som faktiskt stämmer. Men hon kunde kanske tagit låga C i stället för höga C. Erik är en falsk räv som skulle kunna sälja sin mor känns det som. Janikke är inte ett dugg bättre. Hon är falsk så det slår gnistor om det.

Just nu ser vi på SOS 112 men även där finns det reklam. Så tråkigt med alla dessa reklam som visas i tid och otid.

Nu ska jag fortsätta att titta på TV. Ni får ha en fin kväll!

Instagram
Intressant?

2 kommentarer:

  1. Bryr mig inte om vem som startade grälet men reagerade starkt på att Paul kallade Martin för "fjolla" och "skadeskjuten, homosexuell fåget", något jag som homosexuell blev väldigt upprörd på. Otroligt omoget. Bättre att kritisera folks agerande istället för att blanda in läggning, kön, hudfärg osv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag reagerade oxå på det och tyckte att det var för jävligt. Fruktansvärt lågt av honom var det.

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...