lördag 30 mars 2013

Är vi inte framme snart?

Jag ingår i Egmont Kids Media Nordic bloggpanel vilket innebär att jag testar produkter och berättar om dom i min blogg. Här ger jag min syn på Appen Är vi inte framme snart

Som vi alla vet så kan det vara lite drygt med barn i baksätet som tjatar och gnäller för att de inte vill sitta så länge. Det beror ju på hur länge man åker bil men om man åker långt. Vi brukar åka 30 mil ner till Skåne och när halva resan har gått så börjar de reta sig på varandra. Då kan denna app komma till nytta.

Appen heter Är vi inte framme snart? och den kan spelas av en spelare och upp till 4. Man kan välja om man vill spela på tid eller om man ska spela tills man har uppnått en viss poäng. Lägg in namn och välj ikon sen är barnet redo för sin första avgift. Skulle det bli för svårt så går det att byta bild.

Personligen så tyckte jag att detta var ett tråkigt spel. Jag skulle aldrig själv lägga ner 22 kronor (det är vad den kostar) för denna app. Däremot så tyckte min femåriga kille om den så på sätt och vis så är det ju ändå i slutändan värt pengarna. Han spelar det och han är fullt nöjd och det blir ett barn mindre som är med i fejden som det kan bli i en bil då man kör långt.

Jag ger denna app ett medelebetyg. Det vill säga tre stjärnor av fem möjliga.


Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...