torsdag 28 mars 2013

Fotosmycken från Egmont Kids Media Nordic


Jag ingår i Egmont Kids Media Nordic bloggpanel vilket innebär att jag testar produkter och berättar om dom i min blogg. Denna gång fick ja hem Fotosmycken. Jag kan redan nu avslöja att min tioåriga dotter blev överlycklig.

Man kan skapa många personliga smycken med favoritbilder eller foton. Tack vare denna produkt så kan det lätt och enkelt och framför allt smidigt få till fina armband, halsband eller mobilsmycke för ett bra pris samt under en kort stund. Det tar alltså inte så lång stund at göra ett fint hänge till ett halsband för allt som behövs finns i denna förpackning. Förutom bilderna som man ska sätta in i ramarna. I denna förpackning så finns det 6 metallhängen, tråd i olika färger, mobilsmycke och två fina satinpåsar.

Innehåll:
2 fyrkantiga metallhängen
2 runda metallhängen
2 rektangulära metallhängen
Rosa band (1 m) i mockaimitation
svart strechtråd (1 m)
2 satinpåsar (rosa och svart)
mobilsmycke dubbelhäftande tejp bubbelstickers av plast
Instruktionshäfte.



Denna produkt står Egmont Kärnan för. Den kan man få tag i vilken affär som helst som säljer sådana här produkter. Det finns en liten serie med pussel som är i samma sort förpackning som denna. Förpackningen är av lite hårdare papp och på förpackningen så ser man vad som sa finnas i förpackningen Min ena dotter är 10 år och hon älskar att pyssla. När hon fick denna så blev hon jätteglad och började leta efter bilder direkt. Det är små bilder som man får man vända sig av så vill du ha ett foto i hänget så får du ta ett foto där man ser personen längre bort för då passar den bättre i hänget. Priset för en sådan här paket är runt 79 kronor på sina ställen. Däremot så vet jag att på Gekås i Ullared så kostar de bara 49 kr. Jag rekommenderar denna produkt. Den får fyra stjärnor av fem möjliga av mig.

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...