tisdag 19 mars 2013

Hampus gick igenom

Min dotter är fortfarande inte så pigg. Hon är dunderförkyld. Själv så känner jag mig lite krasslig i halsen. Jag hoppas att det inte blir mer än så. I morgon ska jag ha småpojkarna hemma. Vi ska mysa på som bara den. Får passa på när man kan.

Det är kallt som bara den ute. Idag har det blåst ordentligt. Man kan inte tro att vintern ska vara över. Det ligger snö och is på sina ställen runtomkring och det är inget roligt. Det blåser kalla vindar vart man än går. Jag längtar verkligen efter våren nu.

Jag var till skolsköterskan med Hampus. Det var den årliga kontrollen och han gick igenom besiktningen. Han hörde bra, såg bra så nu kan han inte säga att han inte hör eller ser :-) Det är skönt när allt är som det ska.

Vi var ute och gick innan idag och vi tog en fika i stan. Det var välbehövligt. Sedan gick vi hem och  det blev dags för middag. Sedan har jag gjort i ordning vårt sovrum.

Det ska snart bli en dusch och sedan blir det sängen. Ha en fin kväll go vänner.


Instagram
Intressant?

1 kommentar:

  1. Bra att ha "papper" på att dom ser och hör bra. För ibland tror man inte det:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...