torsdag 21 mars 2013

Rasmus Nalle till din iphone


Jag ingår i Egmont Kids Media Nordic bloggpanel vilket innebär att jag testar produkter och berättar om dom i min blogg. Denna gången har jag testat Rasmus Nalle i min Iphone.

Det fanns en hel del att göra för den som är intresserad av Rasmus Nalle. Även för den som inte gillar Rasmus Nalle men som gillar något av de aktiviteter som Rasmus Nalle har att erbjuda.

Det finns en biograf där man kan se filmer med Rasmus Nalle. Den första är gratis. Vill man se de andra så kostar de 108 kr styck. För min del så räcker det med den första filmen för småkillarna som jag har ser mer än gärna på den.

Det finns även sagor som man kan läsa. Den första är gratis. De andra kostar 75 kr styck. Den som är gratis räcker mer än väl även den. Man behöver alltså inte köpa till något om man inte vill det. Men möjligheten finns om man vill.

Du kan färglägga en Rasmusteckning eller rita på fri hand. En rasmus-teckning följer med gratis. Man kan köpa till 7 till för 7 kr om man vill.

Memospelet är helt gratis och den erbjuder 3 olika nivåer. Det är 6, 12 och 22 brickor.

Jag fann denna app rolig och underhållande. Inte bara för barnen utan även mig som vuxen. Barnen älskade denna app. Min mobil lånas mer nu än tidigare. Själv spelar jag faktiskt memospelet. Jag har fastnat för det. För mig spelar det ingen roll om det är med Rasmus Nalle eller med några andra. Finner du detta intressant så kan du läsa mer här.

Jag tycker det finns en hel del att göra som är gratis. Men vill man köpa till det så kan man det. Vad varje sak kostar ser man klart och tydligt vilket jag tycker är bra.

Har du barn? Har du Iphone eller Ipad? Då kan denna app vara något för er.

Instagram
Intressant?

1 kommentar:

  1. Denna app ska jag kolla. Har en med Tom cat och även en video med två katter. den gillar Ingrid. Hon kan sitta och titta om och om igen. Ha en bra dag kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...