tisdag 26 mars 2013

Vinn hela serien Lego Friends



Mina barn älskar lego. De kan sitta i timmar och bygga och leka. Det är roligt att sitta och lyssna på dom för de leker med inlevelse. Jag tycker själv om att bygga och oftast när barnen får en ny paket med Legobitar i så är jag gärna med där och hjälper dom.

Lego har ju en hel del att välja mellan. Förr var det Lego och inget annat, nu har de olika kategorier och det tycker jag är psoitivit. Det finns Lego för alla numera. Lego Friends är om fem vänner som heter Mia, Emma, Andrea, Stephanie och Olivia. De är som alla andra flickor i den åldern.



Nu ska Stephanie har ett födelsedagskalas, men hon behöver hjälp med det. Vill du hjälpa Stephanie?   Vill du vinna nya Lego Friends set?  Smit då in till tävlingen här.

Lycka till




Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...