lördag 23 mars 2013

Vinna tapeter från rebelwalls.se

Jag har ett vardagsrum som är målat med en och samma färg runtom. Jag skulle vilja ha det lite annorlunda. Jag har förstått att det är modernt med fototapeter och ju mer jag tänker på det ju mer sugen blir jag på att skaffa det. I mitt vardagsrum så skulle det kanske vara snyggt att ha det på den ena kortsidan. Närmare bestämt bakom hörnsoffan där vi sitter. Nedan ser ni hur det ser ut just nu.

Bakom hörnsoffan

Rebel Walls har mycket vackert i sitt sortiment och det var svårt att välja men samtidigt ändå lätt. De har gjort det mycket bra med sina kategorier i bildformat. Jag fann en tapet som jag skulle vilja ha bakom vår soffa. Bilden på tapeten ser ni lite längre ner.

Nu är det som så att detta bidrag är med i en tävling där jag kan vinna tapeter från rebelwalls.se.
För att ha någon chans att vinna så ska man blogga om tapeten och rummet som man valt och varför den skulle passa in där. Nedan ser ni mitt val och min beskrivning på varför jag tycker att den passar in där jag har valt den :-)

                                                                                                                                                             
                                                                      Brooklyn-bridge

Jag tror att denna hade passat bra bakom TV-bänken. Jag har ljus hylla och med de färgerna som finns i den tapeten framhäver TV-bänken samtidigt som fototapeten framhäver sig själv.

 Det blir ett mönster som går bra ihop och man kan njuta av både TV och vacker bild.  Tapeten i sig har många fina färger som blir en fröjd för ögat.

Jag har alltid velat göra mitt vardagsrum till en fin oas där vi alla kan sätta oss ner efter en dag i arbete och skola. Njuta av tiden tillsammans i ett vardagsrum som är en fröjd för ögat. Jag har alltid velat ha ett vardagsrum som går ihop till ett med allt som finns där och vill ha ett gemensamt tema, men jag har aldrig haft råd. Jag har prioriterat mina barn och familj.


Skulle jag vinna så skulle denna tapet glädja oss alla i familjen. Tänk att kunna få sitta i en soffan och samtidigt sola Brooklyn-bridge glans. Helt underbart. 

Tycker du om mitt val av tapet eller tycker att mitt bidrag föll dig i smaken så rösta gärna. Tryck bara på knappen här nedan så har du röstat automatiskt.


Jag är djupt tacksam för era åsikter och för era röster. Stor kram till er.

Rösta på mitt bidrag!


Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...